Lite kvälls nöje!

Åh alltid lika kul att titta på dessa underbara klänningar!
Tyvärr har jag hittat allt för många favoriter! Suck, så typiskt mig, som egentligen inte ville ha någon brudklänning.
Men tror att jag kommer ångra mig om jag väljer att gifta mig i någon annan klänning.
Så nu gäller det bara att hitta just DEN klänningen! :)

Bilder lånade från nätet! 
Tror att jag kanske, men bara kanske har hittat en favorit :)
 











Åååh underbara. Älskar att kolla på klänningar. I helgen ska jag på bröllopsmässan med min mamma och det ska bli så kul och spännande :)

Svar: Ååh såg dina biler! Underbart :) du hittade garanterat något favoriter eller? Ska ni gifta er? Kram
Erika - Mamma till Tino & Alissia ♥

2014-02-10 // 18:49:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback