Vilken dag...

Jisses alltså!
Varför kan man ibland inte få vara hemma 2 för att vabba?
Alissia har sovit till och från i dryga 40 minuter på hela dagen!
Att gå runt med en sessa på 10.5 runt höften är minnsan ett nedrans bra tränings tips!
Alissias feber har pendlat mellan 39.0-39,6. Och de 3 sista timmarna vågar jag knappt tänka tillbaka på!
Gallskrik och åter gallskrik!
Sen till slut kom hon till ro och somnade gott i min famn. 
Älskade lilla <3

Skönt att storebror är hemma i alla fall, fast att han är ett proffs på att väcka Alissia så fort som hon har somnat, lite hjälp fick jag idag i alla fall :)

Nu ska jag hoppa in i duschen för att sedan duka fram lite kvällsfika tills pappa Sebbe kommer hem och PH börjar :)






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback