Ännu mer äventyr!

Bara jag och lilleman!
När vi hade vinkat av pappa Sebbe som åkte iväg för att jobba så började vi packa Tinos väska.
Ja då var det minsann dags för nästa barn att fly lägenheten.
Nä skämt o sido!
Nu var det hans tur att sova över hos mommo och moffa :)

Men först skulle en del ärenden uträttas på stan, vi skulle till banken, köpa en ny laddare till min telefon med mera.
Vi mötte upp moster som följde med på en liten vända inne i stan innan vi åkte vidare ner till Ryd.
Vi blev bjudna på mat och fika innan jag tog med mig Alissia hem.
Storebror följde med och vinkade glatt av oss vid bussen :)

Bussen hann knappt rulla 1 km innan Alissia sov gott i min famn, under hela vägen hem sov hon gott i min famn.

Nu är det dags för pyjamasen och en flaska välling 







Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback