Äventyr

Med mamma :)
När vi hade vinkat hejdå till lillasyster så tog vi bussen till stallsiken.
Suck, en trött kille och regn!
Ja vår eftermiddag kunde kanske ha startat lite lite bättre.
Vi traskade igenom hela stallsiken i regn och väntade på bussen i spöregn, nåja. 
Vi var nöjda, vi/jag trodde att jag hade handlar rätt.... Samt att vi glömde givetvis köpa en ny väggalmenacka! 
Suck, när jag kom hem insåg jag att jag givetvis hade stirrat mig blind och tagit fel produkt! Någon hade hängt tillbaka fel ska på fel plats! :/ så nedrans surt!

Nåja, vi avslutade kvällen med en massa bus, vi käkade kvällsmaten framför tv, vi käkade godis (fast att det är veckodag!) vi gjorde varm oboy till lilleman och en kaffedumle till mig.. Ja med andra ord så gottade vi oss riktigt ordentligt, ibland gäller det att passa på :)
En nöjd lite kille somnade på soffan strax efter 21-tiden och sover nu otroligt gott i sin säng. 

Jag tänker nog också avsluta denna dagen snart, trött som bara den. Och i morgon väntas ännu en jakt efter en laddare till min telefon och givetvis en väggalmenacka! 
Natti










Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback