En "måste dag"

Åh egentligen avskyr jag att vi näst in till behöver utföra alla dessa måsten på helgerna! 
Ja då menar jag framför allt tvätten, smidighetens skull för min del som tvättar är ju att Sebbe kan ha barnen hemma. Jag slipper då med andra ord släpa ner den super tunga tvättsäcken, med Alissia runt höften och Tino hand i hand! Så skönt...
Så ja, vår dag har minsann bestått av tvätt och ännu mer tvätt! 3 maskiner är körda, men det återstår 4 :/

Jag ska även passa på att rensa båda barnens klädskåp, finns mängder av kläder som inte passar och som knappt är använda. Dessa kläder kommer jag sedan att lägga upp på vår bloppis.
Bloppisen hittat ni på : Enblandadbloppis.blogg.se

Där kommer det komma upp mängder av kläder inom en snar framtid ;)

En gamal bild på mina älskade badfisar <3





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback