Ett snabb besök på Bvc

Idag stod ett litet besök på Bvc för Alissia.
Vi skulle hämta hennes journaler samt de remisser som de hade skickat.
Vi passade även på att göra en vikt kontroll inför den kommande magnetröntgen.
Alissia väger idag 10,5!
Jag och Bvc sköterskan bollade en del och hittade precis vart kommunikationen har brustit!
Äntligen ännu ett steg närmre en rättvis remissbehandling/diagnosbehandling av mitt älskade barn.
Nu ska papper skrivas och jag ber till högre makter att inget annat litet barn, eller familj ska kunna hamna mellan två stolar så som vi har fallit!
Och jag vill tacka alla de som verkligen har hjälpt till med allt runt omkring och till alla de som innan oss har kämpat för att få sjukvården rättvis.
Hade de inte varit för dem, så hade vi inte kunnat göra något nu.







Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback