Tagit över brorsan säng??

Ja, i natt i alla fall!
Det är bra konstigt, för så fort vi har lagt henne i sin egna säng, i samma rum så har hon vaknar direkt. I bland kan det gå si så där 10-15 minuter, men oftast vaknar hon så fort man lägger ner henne i spjälsängen! 
Men nu i kväll, när jag la henne i Tinos stora säng, Jaa men då sover hon otroligt gott! 
Mumlat till drygt 2 gånger under dessa timmar... 
Hm, undra vad Alissia har emot spjälsängen? Kanske ska hon också få en stor säng? 
Lite natt funderingar ;)
Nej nu ska jag minsann krypa ner i sängen jag också!
I morgon ska pinsamt nog alla julsaker bort!!! Haha ja, vi har fortfarande inte plockat bort det! Har inte velat springa upp och ner i veckan då barnen och jag har varit själva.
Men nu när äntligen pappa Sebbe är ledig så ska sakerna minsann ner! ;)






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback