Mammas älskade små skatter

 
Hittade en bild på instagram som jag hade glömt av att posta även här.
För en vecka sedan, den 25/2 så blev storebror och jag grymt sugna på chokladbollar..
Sagt och gjort så slängde Tino ihop smeten tillsammans med mig, medan jag minsann fick ta och rulla alla dessa runda bollar själv.
Att bli kladdig om händerna är tyvärr inte Tinos starka sida om man säger så.
En hel måltid kan bli total förstörd om han skulle råka bli kladdig om handen, vilket påhitt..
Och det är minsann inte från mig kan jag lova.
I detta hushåll så SKA man bli kladdig, ja ni ser ju själva hur lillasyster ser ut ;)
Sen kan jag tycka att om man är bortbjudna eller hos några andra och äter, så kan man väl ändå kontrollera lite.
Det kan bli rätt arga miner om barnen kladdar hos andra.
 
Men i alla fall,chokladbollar blev det i alla fall och medan bollarna stod i frysen, kaffet rann ner och moster tillsammans med Hanna P var på väg hit så fick båda barnen minsann spola av sig det värsta.
Egentligen var det bara lillfisen som skulle få göra detta, men att "bada" i diskhon tyckte minsann Tino var spännande och busigt.
Så varför inte?!
 
Älskade finaste barn!
För mig är ni helt perfekta, för mig är ni pricken över i:et.
För mig är ni hela min värld tillsammans med er pappa.
Jag älskar er så otroligt mycket ♥
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback