20/9 2009

Helloj!


Seg dag. Låg och kollade på film fram tills typ 5 tiden. Sedan så drog man ner och satte sig med Mickan. Blev en kaffe ute i det sköna vädret och en massa snack ;) Aldrig fel direkt hehe


Sedan så satt vi där ute i några timmar innan vi drog oss vidare in och satte oss. Blev sedan till att laga mat och nu så sitter man här med Mickan och Ivar. Vi kollar på den där svenska grejen på 4an. Helt okej :) Trevligt med sällskap :P


Nepp, nu så ska jag se klart på detta och sedan så blir det väl till att kolla på någon film med även Bina ;)

 

* Fan vilken ångest jag har!
Jag skulle aldrig ha gapat åt dig och aldrig sagt så som jag sa!
Men alltså jag pallar inte längre. 
Jag älskar verkligen dig och vill fan inte förlora dig!
Du är lixom mitt allt fan <3



» Kalle

lilla tjejen!!! det låter som om du skulle behöva komma hem till oss. kan du inte komma upp i helgen? eller vill du att vi ska komma ner och hämta dig? skit i han, håller han på så som han gör så är han inte värd dig. kolla, mig kunde du lämna. bryta den kommande förlovningen och allt. men han kan du inte lämna? hur kommer det sig att du tyr dig mer till han? jag och stina saknar dig! och sen är det förlovningsfest snart också. hade tänk kolla om även Daniel skulle följa med upp eller om det bara blir du. jag eller stina ringer dig i kväll. Puss och kram. vi älskar dig (L)

2009-09-21 // 17:48:39
» Erika

Nämen Kalle då! jag ska till skövde i helgen vafan :D gött att få komma hem lite. har ju varit här nere rätt länge nu. hehe aah jo, men det är inte samma sak lilla gubben! du åkte 1000-tals mil ifrån mig och skulle vara borta i drygt 1 år. hehe så det är inte samma sak riktigt. jag vet inte riktigt. kanske är mer kär i han! på riktigt denna gången, du vet nog vad jag snacka om. vi har ju redan pratat om det ;) hehe

just det ja! den festen får man inte glömma! räkna med mig, men daniel kan ni nog räkna bort. ingen människa vet hur det är mellan oss direkt! Ni får gärna ringa mig i kväll också. hälsa stina, tack för samtalet som vi hade i natt! Älskar er 2 <3<3

2009-09-22 // 19:17:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback