30/9 2009

Helloj!

Ochså va ännu en dag på min praktik över!
Trivs som fisken i vattnet och det känns jobbigt att det bara är 2 dagar kvar!!
Vill lixom inte sluta där borta. Önskar att man kunde få vara kvar längre, hade verkligen inte varit fel!

Sprang även på en av mina lärare idag och min gamla rektor, Eftersom att vi hade dagens sista lektion på Rydskolan.
Både två började att skratta när jag sa att jag har läst vidare efter BF.
dom trodde tydligen aldrig att jag skulle plugga vidare.
Märktes på både att dom blev stolta.
Haha min gamla lärare frågade hur fan jag kunde läsa vidare med mina betyg som jag gick ut med från Rydskolan. Han blev lite paff när jag talade om att jag gick ut med bra betyg från BF.
Men som han sa, dom som man inte tror ska komma långt, kommer allt långt!

Nu så blir det till att sätta sig ner och läsa lite i omsorgsboken.
Trist att sitta och läsa, men läser om historian innom omvården. och tro det eller ej, men intressant är det fan! ;)
Sedan så ska jag nog dra till Stöpen och klippa mig xD
Haha det är något som verkligen behövs fan, funderar på om jag ska klippa mig riktigt kort..
Men jag vet inte. Jag lär la inte få göra det för min frisör.. hehe
Hon älskar nämligen mitt hår, hur man nu kan göra det :P hehe

Nej nu så blir det plugg.


Och ni som håller på att kommenterar på både min och Louise´s blogg kan ju sluta med det!
Ni vet ju självklart vilka ni själva är.
Med tanke på att varken jag eller hon vill/orkar med era jävla kommentarer så kan ni ju bara sluta!
Och ni har ju verkligen inget med detta att göra.
Varken jag eller hon bryr oss speciellt mycket om vad ni skriver.
Men tack för att ni orkar lägga ner så jävla mycket energi på våra bloggar och bdb....
Men är det något ni vill så kan ni väl adda oss på msn eller något i ställer för att sitta och skriva elaka kommentarer på min och hennes blogg..
Eller vafan, ni kan la komma och besöka oss i stället!
Då kan ni ju säga vad ni tycker och tänker istället och framför allt, ni kan ju säga det till oss öga mot öga!!!
Tror nog att hon håller med mig i detta!




Ha det gött!



jag håller med helt och hållet! irreterande folk bara! Bra skrivet!

2009-09-30 // 15:58:36
» ...

varför försvarar du henne? har inte hon förstört ditt liv tillräckligt?

du ska nog lämna både henne och daniel ifred. dom vill inte att du ska finnas i deras liv något mer. låt dom bara vara din äckliga skabbiga hora!!

2009-09-30 // 22:57:14
» Erika

Men vafan!! Jag försvarar vem fan jag vill! Och folk där ute ska ge fan i att bry sig så jävla mycket! jag har väl inte ens tagit kontakt med han eller? ta redan på fakta innan du din fega jävel börjar snacka. stå för vem du är i stället. en jävligt bra början för någon som ska snacka!!

Tro mig ;)

2009-09-30 // 23:03:11

Ursäkta? hur orkar ni hålla på och kommentera och tillochmed börja ringa och trakassera oss? hur kul liv kan ni ha? hon har inte förstört något? ge er på ngn annan som bryr sej :O..

2009-10-01 // 14:39:19

och joo föressten jag känner bara tre killar som säger pippa så när ni skriver kanske ni ska tänka er för om ni inte vill bli påkommna!

2009-10-01 // 15:36:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback