6/8 2010

Halloj :)



Ännu en ledig dag. Känns riktigt skönt och för en gångs skull så lyckades jag sova ut!
Somnade innan 12 i natt och vaknade runt 10-tiden.
Helt underbart.
Tog dock ett bra tag innan jag lyckades komma till ro och somna.
Och livat var det allt i magen! Herregud vad den lille höll på.


I morse så blev det en promenad med Nero och sedan lite frukost.
Var allt lite trist att somna och vakna upp helt själv. Så tomt och kallt det var i sängen! helt otroligt.
Samma när man satte på kaffe i morse, skit konstigt att bara sätta på till sig själv.


Strax blir det hem till gården ^^ Härligt program och efter det så blir det nog till att plocka upp i mitt rum.
Måste gå igenom alla mina kläder och dumpa det som jag inte vill ha längre.
Helt fullt i min garderob fan.



Ha det fint!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback