28/1 2010

Helloj :)

 

I tisdags så blev det som jag redan har skrivit.
Gymmet, Paradise hotel och några öl.
Det var jag, Sabina, Johan, Sebbe, Dennis och Maria.
En helt okej dag :)
Dock blev det lite för mycket av det goda för oss alla och en sen natt.
Vi gick väl inte och la oss förens runt 4-tiden. Hehe så busigt av oss.


Onsdagen;
Vaknade upp runt 11-tiden.
Sebbe drog ner till skolan och jag somnade om.
Jag var nog inte den enda som mådde dåligt, men valde att spendera hela min dag i sängen.
På kvällen så blev det Tv-tittande med Sabina och Mickan.
Super skönt att bara ta det lugnt.
Skulle ha varit städ dag, men var bara Johan och Sabina som städade. Haha
Senare på natten så kom sebbe hit, så blev en rätt sen natt igen :)


Torsdag;
Vaknade upp redan klockan 07.30, av att någon drog av mig mitt täcke :(
Men som tur var så somnade vi båda om rätt snabbt.
En hel timme kunde vi sova innan mickan kom och väckte oss.  
Skola från 09-13 idag. Super gött!
Dock fick vi rätt mycket att ta med oss hem och göra.
Vi fick 3 olika häften som vi ska ha läst och kunna tills i morgon.
Läxförhör väntar i morgon på tre olika diagnoser. 
Barn med Cp, Barn med ryggmärgsbråck och Barn med muskelsjukdomar.
Tacka gudarna för att det ändå är tre intresserade ämnen :P 
Nu är alla läxor färdiga och jag funderar på om jag kanske ska börja städa..
Hmm, vet inte riktigt om jag har ork till det.
Men man får väl helt enkelt bara göra det.
Lär ju kännas mycket mycket bättre när man har gjort det.
Vi skulle även ha gymmat idag, men tyvärr så blev det bara plugg hela dagen! Rätt trist, men fan mina töser.. Vi får ta igen det någon annan dag :D <3

 

Duschen innan jag plockar upp alla kläder och böcker från golvet.
Och i kväll blir det en tidig kväll..
Ha det nice alla där ute <3




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback