25/3 2010

Helloj :)



Idag var det första dagen på praktiken för min del!
Underbart att vara tillbaka där, Känns riktigt härligt att vara där igen.
Hände väl inte allt för mycket, prkatik från 07.40 - 14.
Sedan blev det en proemnad från lunden och hem..
hur långt kan det vara tro, kanske 2,5 km bara..
Men i morgon blir det en längre promenad tror jag xD härligt!


Efter promenaden så blev det till att sova en sväng innan man åkte och handla med Mamma och Lillan :)


En rätt dryg dag om inte annat.
Men nu är mitt lov ÄNTLIGEN räddat och nu är allt planerat!
På måndag så åker vi, ska bli så jälva gött att komma bort kan jag lova.
Redan tröttnat på en del människor här uppe, och kom på ganska snabbt varför jag lämnade denna stad!
Hade varit mycket bättre om jag hade med mig min prins! <3
Ha hans stöd och närvaro hade varit en miljon + i kanten just nu.


Precis kollat på Sveriges värsta bilförare...
Hahahahaha Vilka människor det finns alltså.
Den där blonda tjejen (Erika) är ju läll sämst, vemfan bryr sig om sitt utseende.
Lite vatten har vääl ändå ingen dött av..


Hepp, nu så ska jag dra mig.
Måste ringa några viktiga människor och duscha..
Och samtidigt kom jag på att det är CSI, haha undra hur fan man ska hinna allt ;)
Blir sängen tidigt i dag i alla fall, praktik i morgon igen. och börjar som vanligt, 07.40.. Vilken härlig tid xD



ha det fint!





saknar dig <3

2010-03-25 // 23:29:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback