Bilder från dopet :)

Tänkte slänga in lite bilder från dopet.
Det var en lyckad dag med mycket skratt.
Har man en son som raggar på alla så kan man inte hålla sig för skratt, varken framme i kyrkan eller på kalaset efter ;)


Tinos dop den 9/4 -11.
Här med Pappa Sebbe, Mamma Erika och faddrarna Carolin, Elin och Sandra :)



Tinos dop den 9/4 -11.
Här är jag med prästen :)



Tinos dop den 9/4 -11.
Här är lilla jag med mamma och pappa



Tinos dop den 9/4 -11.
Usch, mamma tvingade på mig en slips efter kyrkan..
Hmm, vad ska den vara bra till tro?



Tinos dop den 9/4 -11.
Några av presenterna som jag fick...



Tinos dop den 9/4 -11.
Av min moster/fadder fick jag detta super fina halsband med mitt stjärntecken



Tinos dop den 9/4 -11.
Av Tias och Elin (fadder Elin) fick jag denna ask med bestick.
Mitt namn är även in graverat på dessa besticken



Tinos dop den 9/4 -11.
Av min pappas mormor fick jag denna underbara tavla :)



Vilka fina bilder :) Är det i våmbs kyrka??

2011-04-12 // 15:59:37

Vad kul att ni valde samma! Jag döptes också där :)

2011-04-13 // 18:54:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback