Underbar dag

Vilken härlig söndag!
Lilleman hade äntligen en bra natt igen.
Efter att ha velat käka mellan 3 och 5 så fick vi alla i familjen sova till 6!
helt underbart med andra ord.
Hoppas att han kommer tillbaka till sina "vanliga" rutiner, vilket innebär sova från ca: 23-7.
Hade varit otroligt skönt.


Så idag söndag åkte vi ner till mina föräldrar i Ryd. Blev käk och fika. MUMS!
Finns ju tyvärr inget bättre än mammas mat ;)
Lilleman fick även sova ute några timmar på e.m.
Mamma (Tinos mormor) hade även varit iväg och köpt lite nya leksaker till lilleman. Och även en super söt ny mössa. Den var dock för stor, men det är ju bra att han har något att växa in i om man säger så ;)


Så det har varit en otroligt lugn och härlig dag för oss.
En söndag som den ska va!

Nu så blir det familjemys framför Tv på hög nivå <3



Här kommer det en bild på Lilleman med hans nya mössa :)




Hej:) Ja, jag jar hamnatpå din blogg förut också, dock så har jag inte hunnit skriva:) Ja det är dom, roligt! Men Tino är förtidigt född va? :) Kram

2011-02-27 // 23:38:26

Hehe det går bra med magen! Det spänner och drar och kliar men inget att lipa över egentligen :)

(sot bild btw) :D

2011-02-28 // 15:09:02

Nej han ville ut i v38 redan..men kom inte ut förens v39+5 :) Din Tino är också supe söt! Vart bor du någonstans? Kram!

2011-02-28 // 22:17:10
» Malin

Det har verkligen varit toppen att ha bloggen nu under graviditeten och jag kommer säkert ha lika stor nytta av den sen när bebis har kommit med.

Det är verkligen att rekommendera till alla gravida att faktiskt skaffa en blogg för mammasidorna tycker jag inte har varit annat än skit i stort sett.

Fattar inte hur folk kan vara så otrevliga...

Sikken söt liten kille du har, urgullig!!!

Kram

2011-03-01 // 09:01:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback