Vilken dag

Har spenderat näst intill hela min dag med ett par skolböcker framför näsan.
Först var det föreläsning och sen var det dags för prov.
Kan lova att det inte är en bra kombi att skriva ett prov på en e.m utan något lunch. Allt blev bara trams och huvudet blev bara tomt.
Jag ska kunna detta, men fick inte fram något. Tankarna vart helt ute på annan. Attans!
Nåja, kom hem och det blev ännu mer plugg. Nu äntligen har jag släppt böckerna och tänker krypa ner i min underbara säng!
Trött, huvudvärk och frusen, hoppas att det inte leder till nått bara!



Va duktig du är =)



va är de du pluggar till?



Tino är såå söt som en liten bakelse..man vill bara äta upp han.



hoppas du får en superbra dag i morgon



kram

2011-11-08 // 00:23:21
» Sofia

Har inget stort tampongbehov ;) men vill ju inte leva med dom andra symtomen !

2011-11-08 // 10:04:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback