Tjabba tjeeeena

Idag så åkte jag och Tino iväg till ett av mitt hjärtegull, Othilia :) underbart att äntligen kunna träffas. Vi båda har fullt upp med jobb och lite allt möjligt, så tyvärr har vi bara träffas några gånger sen hon kom hem. Vi hade det i alla fall super mysigt. Tino och Othilia lekte som bara den. Lilleman hade till och Med svårt att somna. Stackarn trodde väl att Othilia skulle vara borta När han vaknade... Haha Efter en härlig fika med skratt, lek och prat så gick jag och Tino till jysk, där vi skulle träffa pappa Sebbe. Gick runt lite och kikade och drog sen till Coop. Där hittade vi äntligen en lampa till vårt vardagsrum! Som vi har letat! Tänkte att jag skulle slänga in en eller två bilder på lilleman. Ska se om jag lyckas, får helt enkelt "Messa" in bilder, och sedan göra ett nytt inlägg med texten ;) Ska strax mysa ner mig i soffan och glo på tv. I morgon valkas jobb! Blir helt enkelt en kväll på jobbet i Morgon. Så god natt på er



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback