Godmorgon

Gossen är på förskolan och här sitter jag med morgonkaffet i handen.
Vägen till förskolan var väldigt låång idag, och då menar jag bara den sista korta biten över skolgården.
De stora barnen hade lämnat en boll på fotbollsplanen, vilket Tino fick syn på ganska tidigt.
Han sprang omkring på planen och försökte samtidigt ha koll på bollen.
Jaa.. ni kan ju tänka er hur det såg ut när han endast "ramlade" över den stora fotbollen! hehe
.
nåja, tänkte minsann ta tag i mina skolböcker lite.
Slänger in lite bilder på gossen från veckan :)


» Åsa

Hihi, vad fina bilder på gossen!

Morgonkaffe is da shit - jag sitter med mitt nu!

MMmm!!

: P

2012-04-19 // 10:53:49

eller hur :p och sen är det så himla sött :p och så kostar det inte ås mkt om man shoppar ifrån typ lindex hm etc :p



skall ni göra idag ? :)



kram

2012-04-19 // 11:18:04
» Åsa

Sv; Tjena bruden! Jag älskar att leka med färg/bild/form/foto.

Du kan själv klicka in dig på; http://www.faceinhole.com

och leka.. det som underlättar är att man har MÅNGA foton på sig själv, så att man kan välja en bild från sajten, där ens eget ansikte verkligen passar in. På så sätt ser det så bra (verkligt) ut som möjligt. Man kan även justera färger/toner/skuggor osv, för att få bilden att se ännu bättre ut.

Har man dessutom photoshop eller något gratisbildprogram (som jag), typ picasa (finns på picasa.com) så kan man "pimpa" bilden ännu mer.

Bara trixa på!

: )

Tack, jag gillar den också (bilden)!

Ha en fin dag,

: D



Åsa

2012-04-19 // 11:19:44
» Line

Så fin han är!

2012-04-19 // 11:45:39

Hejsan.

Jag tränar hemma med motionscykeln .

Och gör plankan hihi lite jobbigt är de då båda barnen vill vara med och träna :)



Va ha du stött på för dilemma då ?

Man lägger ju kanske inte ner så mycke tid på bloggen då man kan vara ute så mycke nu :)

2012-04-19 // 14:59:13

sv: haha ja det vore ju dumt ;)



Här är det rätt bra, hur är det med er? :)



Kram

2012-04-19 // 20:31:09

Hihi... en riktig fotbollskille med andra ord! :)



Kram

2012-04-19 // 20:55:34
» Åsa

Jaa du, solen gick precis i moln!!

: O

Hoppas att den kommer tillbaka! Nu vill vi har vår på riktigt, i hela vårt avlånga land. Right?

: D

Ha en fin dag du också,

Kram

Åsa

2012-04-20 // 11:36:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback