Jag undrar ja!

Sambon; du bara måste se så stora bubblor jag kan göra!

Tror minsann att min kära sambo har fått det där om bak foten.

Det var väl ändå Tinos bubblor!

 



Hola sweetie!

Nu är det så att jag startat en tävling där du kan vinna en ursnygg mustaschring ifrån Bomby Design! Det är otroligt enkla regler & det är verkligen en super snygg ring så vad har du att förlora liksom?! :-D

In & deltadeltadelta!

Direktlänk -> http://linnhahne.blogg.se/2012/april/tavling-vinn-snygg-mustaschring.html#comment



Kram♥

2012-04-12 // 17:10:31

hahah härligt ;)



Jadet är helt underbart! Man blir så glad av att vakna.

haha eller hur ;D

2012-04-13 // 10:12:32

Idag är det sista dagen för tävlingen på http://fingerfint.storedo.com. Skynda dig om du vill ara med att tävla!

Läs på sidan hur du gör för att vara med! Lycka till!

Sorry om du inte gillar reklam! Trevlig helg i allafall:) Kram!

2012-04-13 // 10:50:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback