Mitt i all packning!


Egentligen så måste jag packa klart då vi åker till Halmstad i morgon för att besöka mina svärföräldrar!
Åh så jag längtar :)
Skulle ha börjar packa tidigare, men har haft en gnällig och trött liten gosse + att min lillasyster var här på ett litet kafferep.
Nej nu ska jag allt göra klart allt innan det blir sängen.
Uppstigning tidigt i morgon!
Jag Och Tino vill önska er er glad påsk!
Och ta det lugnt med allt som har med godis och ägg att göra ;)
kom ihåg, inte för mycket. Lagom är bäst!


Klar ja gör de..ska berätta ALLT =) förhoppningsvis så glömmer ja inte kameran så de även blir endel bilder.



ja de måste du göra..och sen berätta för mig, för de kan ju hända att vi kommer från samma stad..de vet man aldrig =)



ha nu de supermysig hos svärisarna och att påsken oxå blir super.



Glad Påsk!!



KRam

2012-04-05 // 03:27:53

jag är rätt tacksam ändå att det inte är värre än såhär, så länge jag inte mår illa tar jag gärna andra bitar. frustrerande är det dock. när jag vöntade william hade jag klåda på ryggen som var hemsk och lätt foglossning,halsbrännan var som för dig också hemsk. vilken vecka födde du i?

ska se över prickarna om en stund så får vi se om det hänt något med dem...

2012-04-05 // 06:54:18
» G.O.S

trevlig resa och GLAD PÅSK till er också..

2012-04-05 // 11:10:30

sv: Tack! :D

Va kul att höra, kom gärna med tips om saker till bloggen etc. Te.x om det är något speciellt som du undrar så kan jag blogga om det :)

Jag följer dig nu :D

Min dag har varit bra, men lång tråkig haha. hoppas din dag har varit bra!

kram!

2012-04-05 // 15:26:27
» Jaana

haha.. ja vad bra att det inte bara är jag som tycker så om programmet heller.

Idag och jag och lill-tjejen iväg te Skinnskatteberg för att ha en helg med lite släkt, även mina päron följer med.

Vi får hoppas att det inte snöar nöe mer på vägen dit

2012-04-06 // 11:04:05

Just nu har jag 2st superhärliga tävlingar i min blogg!



I den första har 20st personer chansen att vinna varsin JellyWatch!

http://martinaolsson.myshowroom.se/14004/tavling-20st-lasare-har-chansen-att-vinna-varsin-jellywatch/



Och i den andra tävlingen har du chansen att vinna en valfri vara från Beachandmotion till ett värde av max 300kr!

http://martinaolsson.myshowroom.se/14083/tavling-vinn-valfri-vara-fran-beachandmotion-for-max-300kr/

2012-04-06 // 11:39:16

Ha en fortsatt trevlig fredag :)

2012-04-06 // 21:09:07
» Cajsa

Hejsan!

DU! Jag lottar ut ett valfritt smycke på min blogg, nice va!? :D Det är från parlsmycken och de har grymt snygga smycken måste jag säga. ;-) Lätta regler, du borde grymt vara med! :D

http://cjssong.se/2012/april/vinn-valfritt-smycke-fran-parlsmyckense-t.html

xx Cajsa



p.s. hittade dig på bloggriket och diggar det jag har sätt än så länge av din blogg.. ;-)

2012-04-06 // 22:14:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback