Matfestivalen

Provet gick kanske inte direkt som jag hade räknat med! Kändes så bra
Innan, men den känslan var totalt bortblåst när jag lämnade salen. Nåja,
Nu får vi bara vänta och se vad läraren säger.


Eftermiddagen har spenderats inne i stan, det är trots allt matfestivalen :)
Blev med andra ord en otroligt trevlig familjedag.

Vi har käkat god mat, gossen tittade på de stora barnen när de åkte en massa karuseller och vi passade även på att spela på chokladhjulet. Självklart vann jag inget, Men min Karl han vet då visst vad en gravid Erika behöver till kvällen. På första försöket spelade han hem 2000g mjölkchoklad!

Kan lova er att han kommer få en extra puss för detta :)

En trött gosse efter både bad och stan ligger redan i sängen efter en flaska välling och lite hostmedicin i kroppen. Vi hoppas med andra ord på en bra natt :)

 



Sv: Allt är kanon med mig, hur är det med er alla? :D
Tack detsamma, hoppas din helg blir kanon ^^

Kram!

2012-09-01 // 08:34:13

Ingen fara jag är själv väldigt dålig på att kommentera!

jo inskolningen har gått toppen dom älskar att vara där :)

I går hade vi fest för linus som fyller år i dag och i morron vet jag inte vad vi har för planer dra ut i skogen och plocka svamp tror jag :)

hur e de själv då med magen och allt :)

2012-09-01 // 15:57:52

Åh den där chokladen hade suttit fint...

Sv: alltså njää jag vet inte om det blir fler barn här faktiskt! I så fall när Iris är ca fem år. Vi trivs jättebra med en liten bebis, men vem vet, kanske blir det fler!

2012-09-02 // 20:09:38

Vad jag blev sugen på choklad när jag såg den där bilden :)

2012-09-04 // 11:09:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback