God morgon

Oj, här har det inte hänt mycket på ett tag!
Nåväl. Gossen var på förskolan hela förra veckan.
Han lekte och har träffat en så kallad "bästa kompis" redan!!
Tino och V leker som aldrig förr, varje gång de ses.
De kramas och delar på leksakerna. V är född tidigare på året, så han tar väl hand om min lilla gosse!
Mysigt att se, då gossen min inte har lekt så mycket med andra barn.
I helgen så avverkade jag några pass på praktiken (kvälls pass) och då passade även gossen på att bli sjuk!
39,8 i feber, dunder förkyld och allt var förkylning har att göra med.
Tino som aldrig har varit riktigt sjuk, fick sig en redig chock.
Och dessa "förskole-basiller" och bakterier är ju som många redan vet, riktigt envetna!
Så både jag och sebbe vaknade upp med feber och halsont på måndagen.
Känner oss lite bättre, bara en massa snuva på alla tre som inte riktigt vill ge sig iväg.
Har precis varit och lämnat gossen på förskolan, och då passade jag även på att ta en lite längre promenad.
Härligt men otroligt kallt.
Helt slut i kroppen nu, så får se hur det kommer gå i kväll på praktiken.
nåja, nu ska jag ta tag i mina skolböcker, innan jag ska städa, laga mat och plocka här hemma..


» Linn

Kika gärna in & delta i min veckans blogg tävling, 3 vinnare dras imorgon kväll med hjälp av en slumpgenerator, så alla har lika stor chans! How awesome? ;)



-> http://linnhahne.blogg.se/2012/january/veckans-blogg.html#comment

2012-02-04 // 20:54:09
» Linn

Kul att du är med och tävlar, lycka till!

Allt bra annars? (:

2012-02-04 // 22:48:55
» A-S

Kom på att jag lika gärna kan skriva här!

Vi fick faktiskt väldigt många positiva kommentarer på namnet. Men självklart var det några som tyckte att det var lite konstigt till en början.

Allra mest nervös var jag över min mormors reaktion men hon tyckte om det på en gång!! Hon sa att det var annorlunda men ändå lätt att säga och det har hon ju rätt i!



Jag har ingen blogg, men om jag någon gång skaffar en så säger jag till =)

2012-02-05 // 00:42:09
» Linn

Veckans blogg vinnarna är nu utsedda!

Kika in & se om det blev du, om inte så finns en ny chans redan nu! :D

-> http://linnhahne.blogg.se/2012/february/veckans-blogg.html#comment

2012-02-05 // 19:26:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback