Lördag

Vilken vecka det har varit.
Var min sista praktik vecka, blev praktik måndag - torsdag 7-16.
Underbart roligt :) Har även blivit en hel del plugg, då jag hade vissa kurser som skulle avslutas denna vecka.
Och kan inte påstå att mina slutbetyg i dessa kurser blev så dåliga, dock inte några "skryt -betyg" hehe Men jag är allt nöjd ändå! Lite bättre än förväntat må jag säga.
Så har med andra ord haft fullt upp.
Gossen min har varit på förskolan och pappa Sebbe  också varit i skolan.
Idag lördag så har Tinos farmor och farfar varit här.
Helt underbart att få umgås med dom, fast att det inte ens är 2 månader sedan så känns det ibland som en evighet.
Farmor och farfar hade med sig lite kläder till gossen och även 2 nya overaller.
Så nu kan allt gossens overaller gå sönder så mycket de vill ;) hehe nej nej, skämt o sido.
Vi passade även på att ta en kylig promenad för att visa vart gossens förskola ligger.
Nu tänkte jag ta tag i medicin boken för att läsa inför mitt kommande prov.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback