Godmorgon alla solstrålar!

Hoppas att ni alla har sovit gott i natt.
Det har jag! Dock vaknade jag upp med huvudvärk, men får hoppas att det ger med sig under dagen.
Gossen har precis käkat lite frukost och just nu sitter vi i soffan och myser framför barnkanalen.
Underbara morgon!
Sambon har precis åkt iväg till ännu ett möte, så idag får jag gå ner med Tino själv till Bvc.
Dags för 18 månaders kontroll, Lite sen kontroll?
Ja, det är det verkligen! Sist var han fortfarande sjuk så det sköts upp med tanke på att vaccin står på schemat idag.
Ska bli spännande att se hur detta går.
Tycker dock synd om Tino som får gå ner med en spruträdd mamma!
o herregud, tror minsann att jag kommer skrika och gråta mer än Tino!
 
Nej nu så ska vi passa på att mysa, för sen blir det arbete för mig.
Ett lång pass från 14-21.30. Men jag gillart :)
 
 


» Nina

sv: jo jag har sovit gott och bra i natt! :) själv då?
igår var det jättefint och varmt.

2012-06-29 // 10:46:08

Tittar in & önskar dig en underbar helg! :-D

2012-06-29 // 14:08:17

Hoppas att det gick bra på bvc idag och att han slipper feber och grejer efter sprutorna nu.
Kram!

2012-06-29 // 23:40:34
» Jaana

det är bara bra med mig, trött efter all jobb men det går, imorn är man ju ledig oxå. Börjar bli lite avis på kompisar som ska ha barn igen ;) jag saknar att vara det, saknar magen oxå.
Ska ni se vad det bli för kön?

2012-06-30 // 09:15:40
» wiini

as grym blogg haha

2012-07-03 // 17:20:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback