Jag tror att jag är kär...

Javisst!
Men inte i vad som helst heller.. Utan i en Skip hop duo double delux skötväska..
Måste genast lägga in denna på min önskelista inför min födelsedag :)




Vilken fin! :D Vill själv ha en skip hop, fast grön! Letar som en galning, men de har nog gått ur sortimentet :/

Sv: Hehe förstår det! Jo nu är jag stor. Men det är folk som ger mig såna kommentarer ;) Känner mig själv stor som ett hus, och inget smickrande hus heller.. Jodå, förutom sammandragningarna och allt det onda man har i slutet av graviditeten så mår jag okej :) Hur är det själv då?
Kram

2012-06-14 // 23:23:46

Hoppas du får en najs fredag!
Några planer för helgen? :)

2012-06-15 // 14:34:52
» kajsa

Den såg jättesmigid ut :)

Skulle vara jättekul om du ville göra ett bloglovinbyte med mig! Säg bara till så lägger jag till dig :) Vill ha några extra bra bloggar att läsa nu till sommaren! :D
Kram!

2012-06-16 // 11:58:22

delta i helgens sweetie! :D
http://fotokobran.se/2012/june/delta.html#comment

2012-06-16 // 17:06:41

Vår skötväska är jättedålig så jag önskar mig också en ny :)

Svar: hehe det är minsann konstigt att skötväskorna slits ut så ;) hihiEn bra present att önska sig om inte annats.
Hoppas att ni får en toppen midsommar!
Kramar
Erika - Mamma till Tino ♥

2012-06-21 // 13:01:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback