Äntligen kväll!

Kände mig super pigg hela dagen på praktiken och även en sväng på eftermiddagen, men i samma veva som gossen intog vällingen så flög även musten ur mig!
Har lyckats hålla mig vaken genom att dricka 2 koppar kaffe och även suttit med näsan i ena skolboken!
Men nu ger jag minsann upp, John blund får mer än gärna komma till mig med desamma!

Smärtan i magen har befunnit sig på en ganska acceptabel nivå under dagen, men jag gjorde ett stort misstag då jag duschade gossen under kvällen.
Att lyfta hit och dit, upp och ner ifrån alla möjliga möbler som gossen har lärt sig att klättra på. Ja, allt detta tar på krafterna och ökar smärtan i både mage, mellangärdet och framför allt i ryggen!
Varför kan jag inte förstå att jag inte längre kan/orkar i samma tempo som innan? Och varför kan man inte svälja sin stolthet och be om hjälp?! Att vara envis är kanske inte det bästa i alla lägen.
Jag har ju ändå världens bästa sambo med både två ben och två armar som framför allt är fullt fungerande! ;)
Något att tänka på med andra ord, något jag behöver träna på kanske, just att be om hjälp i stället.

Nog med en massa funderingar för i kväll! Nu hör jag nog John blund utanför mitt fönster! Dags att krypa ner och lägga sig till rätta!
Natti




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback