Godmorgon!

Blev inte någon sovmorgon idag heller.
Sambon håller på att fixa till sig för att sedan åka bort till högskolan för att skriva prov.
Jag och gossen har packat även våra väskor för att bege oss ut på äventyr, ner till Ryd! Där ska vi spendera vår dag, ja jag har till och med letat fram gossens overall så blir premiär för overallen för denna höst och vinter :)
Kände att det minsann var på tiden, ja egentligen redan tidigare i veckan..

Så nu ska vi vänta in klockan, tror inte att mamma och de är vakna än.
Nu dags för frukost ;)



Fy vad jobbigt för dig =( Jag hade väldigt ont i början av graviditeten och var mycket med illamående den här gången men slutade rida redan i v 26 och har faktist knappt haft foglossningar eller nått sedan dess så var väl det man gjorde fel sist?! ;)

Ja det är ju inte alls långt mellan undrar vem som får bebis först ;)

Ja overallen började vi med för en månad sedan ;) Enklast att ha på dagis, har dock 3 olika en som är lite tunnare foder i, dock nu i veckan när det varit minus så har den lite tjockare åkt på.. Man undrar ju själv vad man ska ha på sig i vinter ;P

Haha, ja vi får hoppas han får sin födelsedag själv, men man kan ju aldrig vara säker M);) Tänkte inte ens på det när jag gissade ;/

Hoppas ni får en bra helg =) Kram

2012-10-27 // 10:16:26

Åh sovmorgon eller en hel natts sömn med sovmorgon..vill ha!

Ja jag har fixat bloggen själv, gillar att "klippa & klistra"
Blir en lugn helg här hemma, behövs efter några upp och nervända veckor!
Hoppas ni har haft en fin dag!
kram

2012-10-27 // 19:32:40

Jo det rullar på! Väldigt roligt än så länge faktiskt! :)

Men nu är helgen över och studierna börjar snart igen heheh ;)

2012-10-28 // 20:49:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback