Redan onsdag

En fullspäckad dag!
Förmiddagen spenderades på praktiken och självklart var det trevligt som vanligt :) klockan 12.30-16 var det dags för föreläsning om demens ABC, en givande föreläsning och framför allt spännande. Fick information som jag egentligen redan visste om olika demenssjukdomar, men det är samtidigt något som man aldrig kan få för mycket information av!

Snabbt hem för att slänga ihop lite mat innan det var dags för mitt och sebbes första föräldramöte på gossens förskola!
Behöver jag ens nämna att jag var super nervös innan? Haha
Först föräldramötet och första gången som man får möjligheten att träffa alla trevliga föräldrar.
Vi fick klippa och klistra ihop ett collage på bilder och vi fick även se små filmsnuttar som de hade spelar in.
Intressant att se hur barnen egentligen leker med varandra. Och även hur barnen beter sig emot varandra.
Vår gosse var mer än lugn på filmerna och kollade mest in läget hos alla andra, men vem vet egentligen hur han är? Kanske skenet bedrar?! ;)

I morgon väntas en ledig dag för min del. Studier och städ står högt upp på listan medan gossen leker av sig på förskolan. Eftermiddagen bjuder på ett besök hos mvc och det är dags att få träffa den nya barnmorskan!
Nu hoppas vi att denna passar oss och är hjälpsam framför allt!




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback