Slut på veckan

Och alldeles strax dags för en ny vecka!

Denna söndag har spenderats tillsammans med min underbara lillasyster, mamma och givetvis gossen!
Vi bestämde oss för att åka ut till Korsberga under förmiddagen där min farbror och fru bor.

Vi plockade en massa äpplen, lekte med alla bilarna och passade även på att springa några varv på deras enorma gräsmatta!
En lycklig gossen som både jagade tanter, en öjje och ett stycke moster!

Efter ett besök mitt ute på landet så åkte vi vidare in mot stan för att handla lite fika och andra tillbehör inför vår eftermiddag i Ryd.
Hos mommo,moffa och moster passade vi på att leka med hundarna, leka på lekplatsen, sova ute i vagnen och hjälpa mommo med all tvätt!
Behöver jag fortsätta och framför allt nämna att jag kom hem med en super trött lite kille som till och med inte ville duscha! Det var bara vällingen som lockade.

Nu sussar han så gott och drömmer garanterat om all stoj med hundarna eller utevistelsen med moster på lekplatsen tidigare idag.

En underbar dag med andra ord.
Nu ska jag krypa ner i sängen och ladda batterierna inför en vecka fylld med praktiktimmar!




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback