Ännu en dag i vårens tecken

Dagen startade med en massa skoj och bus innan frukost.
Mys-kaninen var på och Tino var lite små arg/ledsen över att han inte fick ta med den till förskolan.
Lilleman blev sedan lämnad på förskola för att leka med sina kompisar en sista gång innan han går på "mester", som han själv kallar det!
Ja, hela nästa vecka är vår älskade gosse ledig! Vi har tagit ledigt för att ge han ett långt "lov" eller semester som han själv kallar det, eftersom att vi har legat sjuka mesta dels av detta år.
(Lämpligt med tanke på att det förhoppningsvis blir strejk med start på måndag!!)


Dagen avslutade med massa bus och skoj på två olika lekplatser här i stan. Moster och öjje följde med och höll oss sällskap. Riktigt mysigt när vädret har varit på topp idag!
Passade på att inviga Alissias fina vår mössen, men den va på tok för stor! (Typiskt att man råkar köpa en allt för stor!)

Båda barnen sover sedan en stund tillbaka, och jag tänker minsann göra dem sällskap!
Trött som bara den, min sväng av körtelfeber sätter minsann sina spår!! Fick och kunde jag bestämma över hur en dag skulle se ut hos oss just nu, så hade jag aldrig lämnat sängen!! Men det går ju inte riktigt med tanke på att jag/vi har två mini bossar här hemma.
Givetvis är det våra diamanter som styr över uppstigning med mera ;) skämt o sido!





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback