Sjukstugan

Eller ja i alla fall för min del!
Idag fick Tino vara hemma från förskolan, ville och orkade helt ärligt inte gå ner för att hämta hem han sen. Och tur va väl det. 40.2 i feber.. Suck!
Ont i varenda liten del i kroppen, tappar till och med känslan i mina ben.. 
Va sjutton!
Tyckte så synd om mina små under dagen, det är väl aldrig kul att ha en mamma som ligger på soffan och knappt orkar röra sig?!

Nåja, dagen flög i alla fall förbi och vi överlevde allihopa. 
När pappa Sebbe kom hem för en stund sedan så var fortfarande båda barnen vakna! Händer sällan, men ikväll hade jag verkligen inte orken till en massa strul. 

Så idag har vi haft en sån där tråkigt innedag. Men ibland så behövs även det också ;)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback