På andra sidan stan

Dagen har spenderats nere hos mina föräldrar och syster i Ryd.
Pulkåkning och promenader stod på schemat innan det bjöds på lunch.
Hör och häpna, till och med jag passade på att åka pulka. Det var verkligen år och dar sen jag åkte pulka, ja jädrar va kul det va! Kan nästan erkänna att jag skrattade och skrek mer än va lilleman gjorde.
Båda barnen fick sova ute under en längre tid innan det blev en massa bus och stoj inne med hundarna.
En toppen dag!

Lilleman va så trött att han varken visste ut eller in på vägen hem.
Tog inte alls många minuter innan han sov så gott i sin säng :)
Lillsessan avslutar dagen med lite magknip och en ledsen min för tillfället.



Men åh så roligt :D . Sonen har också åkt idag, de är verkligen en toppen sysselsättning :D

2013-02-10 // 22:30:12

Svar till Erika:
men han kommer ju bli en modeikon min son ;)
ja jag börjar inse de ja med och ska faktiskt köpa ett par mer moderna till han :D
jadu här e de alltid massa virus, sonen e alltid sjuk då han kommer till mig och jag ligger alltid då han åkt tillbaka till sin far.. som nu han med e sjuk..

Massa miljoner kramar finaste du <3

2013-02-11 // 02:16:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback