En fredag med rätt känsla...

Toppen är givetvis det ordet jag är ute efter!
Vilken dag, har hunnit med hur mycket som helst.
Sebbe åkte tidigt iväg till skolan, Tino myste ner sig i soffan framför bompa och Alissia lekte på gymmet. En annan njöt av en otroligt god kopp kaffe!

Under förmiddagen kom min mamma och syster hit på lite kaffe och sedan gick vi ut för att titta på tågen! En lycklig gosse och en super nöjd sessa som njöt i vagnen.

Igår gick vår vagn sönder, ja eller gick sönder och sönder... Ena hjulet har på något konstigt sätt låst sig! Givetvis står jag ensam på parkeringen med två barn i vagnen på väg ner till förskolan när detta händer!
Herrejösses! Ja ni kan ju garanterat förstå min ilska. Tacka gudarna för att Sebbe kunde vända och köra ner gossen till förskolan. Så typiskt när allt börjar så bra!!



Oj var ett tag sedan jag var in här, jag har ju möblerat om i min blogg också så kanske inte känner igen dig direkt haha.
Men grattis till tillökningen =) Har varit lite off från internet, men nu blir det lite mera tid för bloggande. =) Ha en bra lördag.

2013-03-02 // 08:21:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback