Lite kvälls modell

Eftersom att jag är expert på att handla kläder som en tok till mina små (Garanterat fler som känner igen sig!!) Så hinner barnen emellanåt inte använda alla dessa kläder...

Ibland blir kläderna liggandes i någon låda och svisch så var det plagget för litet.

Så i brist på annat igår kväll fick Alissia leka modell/ prov-bebis!

Jag har super kul, men Alissia var nog inte lika nöjd efter alla byten.

 

Nåja, med facit i handen så vet jag att vi ligger bra till, då hon fortfarande använder kläder i storlek 56. 

Det enda negativa är att de flesta klänningar kommer i storlek 62-68. suck!

 

Ja, Kan man inte riktigt sitta helt själv, får man helt enkelt ta till det som finns i närheten :)

 

 
 


Men tack för att du kom in och hälsa =) Ja men i bland är man kanske lite borta från bloggande och missar de bloggar man bruka gå in på, sen hittar man dom igen och börjar. =) Men jag klickar följa dig, så om du vill får du gärna göra det med. =)

Jätte söta bilder. =) Så söt klänning, jag brukade köpa massa också när min äldsta var liten, hon är 10 nu då, men det kostar ju så mycket hehe. =)
Ha en bra lördag. =)

2013-03-16 // 22:24:19

Jätte söt klänning och ännu sötare tjej!

2013-03-16 // 22:56:49

På Lindex eller h&m :) jätte mycket fint!l

2013-03-16 // 23:25:21

Oj läste fel :) halsbandet är beställt på xenobia design

2013-03-16 // 23:25:58

Naa va fin :)

2013-03-17 // 06:37:05

Vilken fin bild :) .

2013-03-17 // 09:29:48

va stor hon blivit=)) inte hunnit kolla in bloggar på hundra år känns det som- lr kanske snart sex veckor för o va exakt;)

jo de blev några dar för tidigt-hon togs ju med snitt eftersom hon låg i säte och hon ville komma ut den 5 feb istället för den 13;) hon var ju beräknad den 6 enligt mina uträckningar så hon var rätt punklig trots allt;)
annars e de bra- mjölkstockningssviter och amnings problem men det får vara som det är;P

2013-03-17 // 13:59:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback