Så var denna helg slut..

Usch hatar verkligen att helgerna så gå så fort!
så tråkigt att vakna upp varje måndag och veta att vi knappt kommer se skymten av pappa Sebbe!

Nåja, fredags kvällen spenderades som sagt  tillsammans med Hanna och Linus. När barnen hade somnade så köpte vi hem Kina mat. Gott.
Alla var trötta under lördagen då det blev en sen kväll på fredagen. Så lördagen bjöd på tvätt och städ! Skönt att få det gjort :)

Vår söndag blev en riktigt mys dag! Vi åkte iväg i spöregn till Hjo för att gå omkring på hem och hobby. Och äntligen fick jag min efterlängtade whiteboardtavla, som jag har tjatat så länge om! Just för att min älskade sambo kan glömma saker allt för lätt och framför allt för ofta ;)










Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback