Andra inskolnings dagen

Familjen tröttmössa hann precis ner till förskolan i tid i morse!
Storebror blev lämnad på sin avdelning, jag och Alissia traskade sedan över till hennes.
Wow, sicken tjej vi har!
Hon låter sig minsann inte bli trampad på tårna av de andra äldre tjejerna! Hon ger minsann tillbaka direkt!

Att lämna min sida är det dock lite värt med. Hon leker kalas bra tillsammans med de andra barnen, hon går gärna med eller själv för att utforska och upptäcka... Men hon ser nog helst att mamma ska finnas dryga 5 CM bort, eller egentligen hack i häl!
Försökte gömma mig en del lite längre bort i rummet samt gick in i ett annat rum, det gick galant tills hon upptäckte att jag var borta.. 
Men i morgon ska jag gömma mig extra mycket och kanske till och med traska ner till Tino och se hur han har det!


Dagen har sprungit iväg sedan vi kom hem vid 13-tiden.
Barnen tog sig en vila och jag lika så.
Slog bort alla tankat/måsten om disk, vika tvätt och damsuga och bestämde mig för att också vila huvudet en liten stund innan det var dags att laga lite mat. 
Skönt som bara den!
Jösses, det känns att man har spenderat två dagar på en förskolan nu.
Känns också att det var länge sen man jobbade på förskola och att man inte alls är van vid all tjo och Stim längre ;)

Nu är det dags att krypa ner!
I morgon väntas ännu en hel dag på förskolan!
Natti












Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback