Lördag

Helt i min smak!
Idag har vi diskat och plockat en del under förmiddagen innan vi for iväg för att kika lite på esplanaden.
Sedan har vi lek, lekt ännu mer och städat lite till.
Helt okej med lite slappare dagar i bland kan jag tycka :)

Mitt älskade gossebarn hörde av sig under kvällen och frågade om han fick stanna kvar hos mommo, moffa och moster..
Ja, han ville minsann inte komma hem..
Tänk så kul man kan tycka det är att sova borta sådär bara.
Nåja, lilleman har ju fortfarande jullov och varför inte njuta och ta till vara på de tillfällen som ges!

Helt ärligt är det rätt skönt ändå med tanke på att Alissia har såna problem på nätterna! Nu vet jag att han får leka med två utvilade morföräldrar i stället för att leka med två zombies till föräldrar ;)

Klockan har passerat 02, redan! Och nu äntligen har Alissia kommit till ro igen. Nu hoppas vi att hon ska sova hela natten och kanske till och med ge oss en liten sovmorgon i morgon.. Ja det hade minsann inte varit fel eftersom att hon väljer att leva loppan så här sent på natten :)












Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback