Men nej...

Denna dag, ja i stort sett hela dagen har spenderats med spräng huvudvärk..
Va sjutton är detta?
Jag har alltid varit den som har lyckats ha ett immunförsvar som självaste Stålmannen..
Jag var nästan aldrig sjuk och om jag nu någon gång blev sjuk, ja då var jag verkligen riktigt dåligt. Hände rätt sällan med andra ord. 
Men ända sedan vår flisan kom till världen så försvann allt med Stålmannen och mitt immunförsvar! 
Hm, tror att Alissia råkade få med sig det i farten, kanske är på tiden att jag lixom lånar tillbaka det ett slag?! ;)

Nåja, kvällen börjar lida mot sitt slut, mesta dels av dagen har jag spenderat på soffan och världens bästa sambo fick stå för lunchen och barnen.
Gossen hade ett enda önskemål på hela dagen (enligt honom!) och det var att jag skulle stå för middagen och att det skulle serveras kyckling. 
Självklart älskling svarade jag honom glatt med ett huvud som kunde ha exploderat i vilken sekund som helst.
Sen kom den där älskade frasen som man bara älskar...
- tack mamma. Du är bäst och Tino älskar dig!
Åh, man kan ju inget annat än att smälta <3

Efter lite planering, letande efter tips, inspo och några nattningar av Alissia väljer jag nu att krypa ner och ta natten!











Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback