11/4 2010

Helloj :)



Igår så blev det en slapp dag hemma hela dagen!
Sjukt nice måste jag säga, passade även på att plugga lite, så nu har jag typ bara ett problem!!
Rätt stavningsprogram ;) Sen kan jag skicka in mitt ena arbete.. nice


På kvällen så blev det en lång promenad med Lillan och hundarna.
Skulle ha åkt i väg tíll Mariestad på black race, men pallade inte. Eller rättare sagt, drog mit ut i sista sekunden. haha
Var inte så sugen på att dra iväg i mjukisbyxor och sleten efter att ha gått en promenad i några timmar. hehe
ville mer gärna bara hem till min säng :)
När man kom hem på kvällen så blev det till att spela Skibo med Lillan. Haha
nice som fan alltså ;D


Idag vaknade man upp till ett riktigt nice väder!
Har precis duschat och väntar på att maten ska bli klar, sedan åker vi till Hjo och hälsar på min farmor. (hoppas bara att tanten är hemma ;) ) haha och sedan blir det nog en lång promenad med Lillan och hundarna. Helt underbart xD



ska även fundera på om det är dags att sluta röka nu också...


Nu blir det käka. ha det nice och njut av det fina vädret! :D


du har chansen att bli "veckans blogg" i min blogg imorgon, bara kommentera ett inlägg och skriv att du vill bli veckans blogg :)



http://alfonsdelfiner.blogg.se

2010-04-11 // 19:28:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback