Presenterna

Här kommer några bilder på en del leksaker och kläder som gossen vår fick på sin dag!
Allt var verkligen super bra :)
Både gossen vår och vi är riktigt nöjda med alla härliga presenter!
Tino tackar alla ännu en gång för alla grattis hälsningar och även presenterna.
Tack för att ni ville vara med att göra Tinos "alla" 1-års kalas så speciella.
I morgon tänkte jag att vi skulle inviga pulkan som gossen fick av sin moster.
Ska bli otroligt roligt att se vad han tycker om det
____________________
Tänkte att jag skulle lägga upp bilder på  tårtorna som vi införskaffade oss till gossens "alla" kalas.
Vi är mer än super nöjda, dock var det lite svårt att äta av dessa, då man inte ville förstöra de fina tårtorna :)


Vad var det för tårtor? Vilken smak? Var de goda? :) Jag funderar över vilken tårta jag ska baka på Minnas 1 års kalas nämligen!

2011-12-07 // 10:45:42

åh sicka fina tårtor :)

2011-12-12 // 21:18:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback