Mammas stora hjärta...

Åh! Jag är rent ut sagt förbannad men ändå jävligt ledsen!
Fy sjutton för vissa människor, och speciellt för dem som ska kunna kalla sig fröknar/ pedagoger!!
Delar med mig att ett meddelande som jag skickade iväg till Sebbe när jag och barnen käkade mellanmål.
Till saken hör att jag verkligen hörde på Tino hur otroligt ledsen han var över att jag inte fanns med nere på förskolan idag. Att jag inte kunde hjälpa han.
Jag ljuger om jag säger att jag inte började grina..
Det gjorde så otroligt ont i mitt hjärta så jag ville bara skrika!
Har försökt utan framgång att få tag på dem, men på måndag ska jag minsann fråga ut dem så det står härliga till!
Såhär får man bara inte göra, och speciellt inte mot ett barn som inte ens är 3 år gammal!

Mammas älskade stora kille <3







Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback