8/4 2010

Halli hallå :)



En vecka full med praktik.
Otroligt roligt med andra ord :)


Idag så var det ju praktik igen.
Slutade redan vid 14.15 så blev en lång promenad hem.
dock var inte vädret på min sida, men det var jävligt skönt!


Direkt när man kom hem så blev det plugg och snacka med S :)
Sedan så kom Sandra hit med en riktigt god kaka som hennes mamma hade bakat och sedan så passade vi att sola. Första gånget för detta året.
Kände att det behövdes nog. hehe Ligger man brevid S i sängen så känner man sig så jäkla blek. haha


Har pluggat riktigt mycket idag, känner mig otroligt stolt och hoppas att lärarna nöjer sig.
Så nu är det lite kvar på meppen och sedan bara renskrivningen ;) * Gött
Dock, har jag de andra 2 arbetena kvar :/ Men det blir till att hård plugga jävlar nu.

I morgon så är det praktik igen :)
Börjar 07.40 som vanligt och slutar redan vid 13.30 tror jag xD Svin gött.
Blir till att promenera in till stan för att sedan fika med mamma och Fanny ;)
Om det nu blir något, beror lite på när dom där mupparna slutar jobba ^^


Nepp, nu så ska jag stänga ner datorn och lägga mig i sängen, dags för dagens CSI avsnitt :)
Ska nog kanske slänga iväg ett sms till S också, om jag orkar ;)

Ha det nice där ute!




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback