10/6 2010

Halli hallå :)


Sitter man i sitt flickrum uppe i Skövde.

Igår var det skolavslutning och flytt från Vetlanda till Skövde.

Usch börjar nästan gråta så fort som jag tänker på gårdagen! Att inte längre bo med Mickan, Sabina, Sebbe, Jonas gör ont i mig! Vad fan hände med 5:an lixom? Så tomt det var idag när man gick upp och insåg att man var hemma! Låg själv i sängen, ingen Sebbe brevid och inga från 5:an i huset!! Känns sjukt konstigt måste jag säga.  Jag vet att jag snart kommer få träffa Sebbe, om några veckor. Men alla andra då?? Hur fan ska detta bli nu då? Och inte bara ni från 5:an utan alla ni andra i kullen husen också!!


Tänk att för ett år sedan, när jag fick veta att jag hade kommit in på Ädelfors folkhögskola så började jag tveka. Detta betydde ju en ny stad, ny skola och Flytt. Men kan man tänka sig! Att i går när jag satt i bilden hem så var jag överlycklig över att jag gjorde detta! De vänner + familj som man får där nere går fan inte att ersätta! Jag har fått vänner som betyder sjukt mycket. Det värsta är bara att vi bort flera mil ifrån varandra. Men vi kommer fixa det där ändå ;) haha


Jag vill tacka alla människor som jag lärde känna på Ädelfors. 2009-2010 är bland det bästa året i mitt liv. Jag har träffat vänner som jag hoppas att jag alltid kommer ha kontakt med och framför allt, min Sebbe! Tänk vad en folkhögskola kan vara bra ibland. Och självklart så fixade jag så att jag är färdigutbildad assistent! Kan ju inte bli bättre för fan :P


Kom ihåg alla mina vänner från ädelfors, ni betyder och jag älskar de flesta av er ^^ <3


Nu blir det en kaffe och en cigg. Torka tårarna behövs också!

Kram på er alla



det kommer bli jättebra för dig/er sen :) :)

2010-06-10 // 15:08:36

Tack emilia! Det betyder :)miss u darling

2010-06-10 // 23:54:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback