Packar och flänger...

Känns som om det är det enda jag gör nu förtiden.
Hinner knappt med något annat.
Förra veckan så var det besök på MVC, Föräldraträff och Af.
En vecka med en massa besök med andra ord ;)


Det gick riktigt bra på MVC, Sf mått på 25 cm och hjärtslag på den lill* vad 130.
Men då tror både jag och Bm att den lill* låg och sov lite. hehe
Annars har det nämligen varit högre + att jag inte kände den lill* under besöket.
Fick även klart för mig vad som gäller när man har negativ blodgrupp.
Äntligen med andra ord, man vill ju gärna veta vad det innebär.

Föräldraträffen gick också riktigt bra.
Visst var det lite jobbigt att Sebbe inte kunde vara med, men det fixade jag kanon bra ändå.
Jag fick info och fick helt enkelt ringa vidare till Sebbe och tala om allt, eller försöka i alla fall :)

Men men, nog om förra veckan. Nu är det en ny vecka. Eller i mitten av en ny vecka!
Kontrakten på lägenheten är påskrivna och nu känns allt underbart!
Nu är den verkligen våran och jag kan äntligen börja packa till 100 %.
Vilket som behövs om man säger så! Jag har det minsta rummet i radhuset, men jag har nog fan mest skit :) Hahah



Nepp, nu så ska jag ta tag i packningen igen och även starta en tvätt.

Ha det bra :)




V. 28+3, En liten tjockis mage :)
Ibland så får man känna sig som en elefant eller en flodhäst ;)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback