Tvätt..

Har fortfarande inte kommit iväg någonstans.. Tråkigt när det är skit väder med regn och blåst!
Ser dock att solen vill komma fram bakom molnen, men tyvärr så försvinner den lika snabbt :(



Tino och jag har myst och lekt hela morgonen. Vi tog en powernap för en stund sen och tro om vi fick en chock när pappa Sebastian stod bredvid sängen!
Trodde att han kom hem för att hämta sin lunch som han hade glömt i morse, men han kom med en bättre överraskning.
Han hade redan slutat :D p.g.a. lite att göra eller något sådan. Åååh så underbart :)



Nu ligger båda min pojkar bredvid mig i soffan och myser lite.
Och jag ska strax plocka ihop all tvätt.
Hade ju tydligen tvättid idag.





Vilken överraskning :D Att han kom hem tidigare. Vad härligt!

2011-04-07 // 17:19:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback