En evighet sen...

Godmorgon godmorgon!

Jag behöver väl knappast inte säga att det var en evighet sen sist?!
Usch så dålig jag är på att blogga!
Känns som om man aldrig har någon tid, fast det har man ju.
Fast då saknas nog orken till det.
Tråkigt nog, men jag ska verkligen försöka bättre mig :)


Så vad har hänt sedan sist?

Den 7/2 så var vi på BVC och hade en viktkontroll.
Lilleman vägde då hela 4345 gram och var 55 cm.
Vikten går bara framåt och jag är otroligt nöjd :D
På kvällen den 7/2 så upptäckte vi även att vår vagn var snodd!
Någon hade alltså lyckats komma in i vår källare (som är låst hela tiden) och snott vår vagn!!!
En vagn är ett måste.
Folk säger att dom känner sig handikappade utan någon mobil eller vad det nu handlar om, men då ska dom veta hur handikappad man är med en 2 månads baby utan vagn!!!!
Jag och sebbe fick ge oss ut och leta, men hittade inte vår vagn :(
Tråkigt nog, så vi fick åka iväg och köpa en ny.
Tacka gudarna för blocket!
Att man även kan handla vagnar på kvällstid ;) hehe

Och vad har hänt mer tro, Det var varit riktigt bra väder några dagar. Så det blev ett par långpromenader. Både jag och Tino gillade det skarpt mycket!
Har ju även varit alla hjärtans dag.
Kan ju inte direkt säga att jag och Sebbe firade det till 100%.
I alla hjärtans dags present fick jag ett Kinect (som jag har tjötat om att köpa)
Dock fick inte Sebbe något utav mig, visst låter det elakt!
Men jag hade tänkt att bjuda han på en resa till hösen i stället. Fast det lilla överraskningen lyckades han få redan på. Elak som han är och även nyfiken och övertygande så lyckades han övertala mig att berätta vad det var för något.... Hmm, vet inte om jag måste komma på något nytt eller satsa på resan i alla fall.. Får helt enkelt se hur det blir...


Lite kort och gott om vad som har hänt ;)

Nu så ska jag krypa ner i soffan och mysa med Tino..



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback