Nya leksaker..

God kväll på er :)

Det blev en hemmadag idag med massa mys och bus!
På e.m så kom Mormor och Moster förbi, Tror nog att mormor blev lite svartsjuk då hon inte fick hålla i Tino. När moster är i närheten så är han hennes till 100%, förutom när han ska ha mat ;) hehe
Bad stod det på schemat också. Vilket är lillemans favorit grej att gör ;)

En helt okej dag, då även jag passade på att städa upp lite.

Strax så blir det sägen. Lilleman ligger redan och sover och snart är det dags även för mig och Sebbe. Men just nu sitter vi båda vid var sin dator och nördar oss. Så skönt, på nått sätt är det rätt avkopplande!
Det blir en jobbig dag i morgon, som jag skrev i förra inlägget så blev det BVC kl. 11 och sedan MVC kl. 14.
Ska bli roligt att se hur det går med vaccinet för lilleman.
En sak är säker i alla fall, jag tänker då inte hålla i han! hehe
Tacka gudarna att Sebbe finns ;)


Lite bilder från dagen;


Tino lekte så mycket att han somnade!


Månen och texter vid Tinos säng.
(Fick äntligen upp sakerna förra veckan)


Eftersom att lilleman blev 3 månader så fick han nya leksaker utav mormor :)


Han fick även denna också, huvudet nickar fram och tillbaka. SUPER! :)



jaa tiden går alldeles förfort :P



haha precis :D

kram

2011-03-02 // 07:16:41

Hej! Hur vet du att de inte är köpta på samma ställe? :P Jag köpte min på Clas Ohlson för 299 kr (bara!!) :) Hur nöjd som helst.. Har faktiskt inte sett billigare någonstans ! du då? :)

2011-03-02 // 22:53:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback