Tino och mamma tid

Ja, det är tyvärr inte alltid jag hinner att leka med gossen en hel dag.
Detta låter otroligt dumt, men så har det tyvärr blivit nu under sommaren när jag jobbar.
 
Men med andra ord så myser vi järnet och lever lite utanför alla dessa ramar och normer:
Det är helt plötsligt tillåtet att äta glass en måndag.
Man får sitta i duschen med baljan framför sig och plaska en evighet om man vill det.
Man får även äta mellanmål som består av ostkaka!!
Ja med andra ord så har ni just fått läsa om halva vår dag!
Medan gossen tog en paus i allt stojande så passade jag på att röja undan lite och ringa en massa samtal.
Så nu i veckan kommer Mini bli försäkrad och en massa andra frågetecken har försvunnit.
 
 
Ja, Nu finns vi även på Instagram!
Där heter Vi / Jag Mammaaerika.
Ni som redan har spanat in dessa bilder kan blunda eller bländra vidare ;)
 
 
 
           
 
Plockade bland Tinos bebis grejer som Mini kommer få ta över!
Fäller en liten tår och undrar vart tiden har tagit vägen!
 
    
Då - Nu!
Ja det är verkligen en stor skillnad på storlek 13 och 22
                     
 
 
 


Sv: Härligt att höra! :) Ja tiden går verkligen snabbt. Vi har haft en väldigt bra helg, lugn och skön! Ni då? :) Kram

2012-07-31 // 21:44:25

Låter som ni har det supermysigt :)
och grattis i efterskott!

Sv: jotack det är bra med oss! Livet rullar på och det är så underbart att ha en sån liten som förgyller dagarna :) allt bra med er och magen?

2012-08-01 // 20:50:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback