Helgen är över

Men i morgon har jag ännu en ledig dag! Lång ledighet gillas med andra ord.
Jag som skulle ha fått så mycket gjort vad gällande alla dessa inlämningar, att jag tyvärr drömde mig bort, alldeles för långt bort! Allt vad gällande skolan har i stället blivit placerat på hyllan!!!
Blir råplugg i morgon de få timmarna som jag är gräs-mamma i stället.

Jag har i stället fixat och trixat så att alla kläder till mini i inhandlade, att gossens alla kläder inför hösten och vintern är klara (läs:skor fattas)!!
Att alla "packlistor" är färdig skrivna det vill säga till oss alla 4 i familjen!
Åh vilken känsla att skriva "alla 4 i familjen" ren lycka!

Nåja, nu blir det sängen. I morgon vankas det förskolan för gossen och som sagt, råplugg för min del. Ska även försöka klämma in lite städ och tvätt-tid också ;)




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback