Härligt Sverige!

Som de flesta andra spenderades givetvis kvällen framför tv för att vara med och heja fram Sverige till ett VM-guld!!! Härligt killar ;)

En lugn dag med en otroligt lång sovmorgon för alla i familjen, närmare 9.30 vaknade skrutten till liv. jösses, men efter gårdagens långpromenad med moster och en sen kväll framför mello var det en underbar start på dagen! lilleman frågade direkt på morgonen om vi skulle ta en "promen" (promenad) idag. Halvt besviken blev han när han fick ett nej.
Istället åkte jag, barnen och lillan ut till husvagnen och lekte av oss ett slag! Kom på mig själv efter si så där 10 minuter där ute att jag minsann hade tagit på lilleman helt fel färg på tröjan! Ja, moffas jordhögar där ute var otroligt spännande och speciellt när man har ett par bilar, lastbilar, tåg med mera att leka med! Tippa och köra jord ären stor hit hos Tino!
Efter ett par timmar där ute drog vi oss ner till Ryd. Blev lite käk och bad för mina två skitongar ( för en gång skull, passar namnet perfekt på dem båda två :)!! ) hihi

Kvällen avslutades runt 19.30-tiden för lilleman, super trött liten kille som minsann inte hade tid att sova middag idag. Han försökte sig på några gånger att krypa ner i vagnen hos lillasyster under sen eftermiddag, men han fick minsann hålla sig tills vi kom hem.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback